career0n9

Iklan Jawatan Kosong

Jumaat, 13 Januari 2012

HIDup ku di KOlej MatrikuLasi perliS

satu permula hidup ku untuk mengejar kejayaan yang masih jauh......

hidup ku bermula di sini........

sekarang tinggal lagi 3 bulan aku tinggal kat sini...banyak kenangan yang tak kan aku lupekan...<3
nie kenangan aku dekat kmp...
walaupun jauh dari kampung halaman aku...aku tetap happy...bersama roomates ku yang giler2...huhu..

ni mase kiteorang tengah kebosanan melampau di bumi KMP tercinta......huhu
kite orang naek "GEREK" bak kata orang perlis
GEREK tu basikal taw...=)
cute x kite orang....=)

dari kanan ILA( saya lah tue...), AS, FIZA DAN MAA
nie plak gambar saye yang agak2 poyo.........
<3 <3 <3
 i will miss this moment.......=)

13 ulasan:

  1. mmg bosan tapi...kiteorang happy jew kat sini.....=)

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. mmg kmp best...walaupun kmp kecik je drp matrix lain tapi kmp byk ke istimewaan nyer tau....

      Padam
  3. KMP terbaek ar..c3 terbaek..hehehe

    BalasPadam
  4. weeeaaaakkk....mane ader c3 terbaik...A2 yang terbaik tau....

    BalasPadam
  5. assalamualaikum,amek kos ap dkat matrik..?
    ssah x..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. amik kos accounting...x susah sgt pun...biasa2 je

      Padam
  6. salan akak,kmp meman kos akaun saja ka?

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Salam akak..sy dpt kmp coz akaun jgk..ssh mcm sains x?ssh x nk catch up?bku2 dy mcm mne akak?email sy,shafiqjumaat@gmail.com..duk dkt ngn kmn je..

    BalasPadam
  9. salam ,..susah x kos akaun?saya dtawarkan kos prakaunan,..spm pon dpt c+ ja akaun,..2 tkot x ley bawak ja,..ps2 peraturan kmp mcm mana?

    BalasPadam